kawan baru la

come!!! follow me

Friday, March 25, 2011

Dapat 4 Tiket Wayang Free

Halu..halu..halu..

Last week aku try & Error antar msg kat Hot Fm,nk dapat tiket free la katekan...cam selalu aku akan menaip dan send.
Tapi entah mcm mane luck hari tu,leya umum name aku...terkezut berok aku...cam xcaye je..hehehe


23/03 -tiket sampai kat umah,aku mane ade...keje doll,
terpaksa abg posto tnggal'n notice kat pintu pagar..
Aku terpaksa kol tuk tukar alamat,hantar kat opis,nk p ambil mane la ade mase...br die hantar...:-)



Tadi,kul 11 pagi,sampai la abg posto mntak otograf....
bukan setakat 1 je aku kasi 2 lagi tau....:-p
Bukak je sampul terserlahlah tiket yang warne hijau tu..
So diz weekend leh la g tgk wayang sambil makan-makan ais-cream...yahooo
yg jadi mangsa aku msti la cik Hubby &
adik aku yang gedik's .Jom follow aku..Kite Enjoyyyy


No comments: