kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, March 29, 2011

LRT OH LRT


Hari Pecut Sedunia...

Seribu Langkah dalam masa 7 min..*hurmmm dah laju ke tu..?

Laju la tu biase aku ambik mase 10-15min baru sampai ofis...

Lrt oh Lrt..

Dalam bnyak-banyak mase nape la pagi gak ko suke buat hal...

Rase jauh bebenor perjalan aku ari ni...

Biase dari cempaka ke titiwangsa

hanya 20 min..

TAPI...

diz mownink....

one hour...

demmm

Dah la dalam tu cam Sardin...(* cap ayam la best cket)

Korang leh bayangkan tak..??

Seb baek la ade air-cond yang kuat tu...

kalau tak mau ari ni aku MC je....

alasan tak nak g keje la tu...huhuhu

Dengan hati yang sabar....

beristighfar la aku banyak-banyak..

semoga dipercepatkan selesai masalah ni...

Lrt oh Lrt

Disebabkan ko la record aku buruk bulan ni...

tak pasal-pasal ari ni sampai opis kul 9 pg...

and tak pasal2 aku kene balik lambat setengah jam...

sebab ko la aku rase cam badan aku xselesa sangat

berpeluh bebbb..

dan sebab ko la...

Arghhhh

dah la...

malas lagi aku nk bgtau...

sebab walau macam mane sekali pon

aku tetap akan guna ko...

aku dah xde pilihan dah....

aku benci kat ko....

lain kali jangan buat lagi k...(* ayat pujuk balik lepas kutuk kaw-kaw)

2 comments:

Fauzan 'Jahn' Abas said...

itu LRT... KTM? lagi sardin... sardin murah tau...hahaha...

salam kenal dari Jahn...

http://jahnscar.blogspot.com

umie said...

haha,tau xpe...dah tobat xnk naik ktm lagi.