kawan baru la

come!!! follow me

Monday, March 28, 2011

Nasi Goreng Cendawan




Assalamualaikum....


tak tau la knape ari ni rse cam xnk makan nasi campur, tukar menu la..

Aku :Uncle nasi goreng cendawan satu...bungkus ye..

Uncle : wokes...

After 10 min menuggu,nasi goreng cendawan yang pernah menjadi pebret aku seketika dulu,ari ni pon pebret gak tapi tidak sekerap dulu,hehehe(*jangan ditanya kenapa)


Lalu aku pergi meninggalkan gerai itu dan balik ke ofis.

Alangkah terkezutnya pabila aku membuka polisterin nasi itu...

Sedey sangat...

Cendawan tu...

Cendawan tu..

Itu bukan pilihan aku..

aku xnak cendawan ni...

kasi la

cendawan butang ke,


cendawan oyster ke..

cendawan enoki pon aku leh trima lagi...


Tapi kenyataannya uncle kasi kat aku cendawan shiitake...



huaaaa...

lagi tak selera nk makan,cendawan ni rase petai....

Lalu ku kutip letak tepi je..buat tatapan sebelum polistrin nasi tu dibuang..

seb baik la ade 2 ekor udang yg besar menemani nasi goreng tu...

Ape-ape pon nasi tetap licin...


hahahaha

No comments: