kawan baru la

come!!! follow me

Monday, April 11, 2011

Akhirnya aku berjaya

Walaupon ku kecewa tak dapat memenuhi semua hasrat kuar hari minggu disebabkan hujan yang terlampau lebat dengan kilat yang sambung menyambung sampaikan anak tucing aku menyorok dibelakang aku dek terkejut bunyi guruh..

Tapi hati aku gumbira bila aku dapat menyiapkan nasi lemak yang pertama aku buat dalam seumur hidupku...hahahaha

tanpa bantuan sapa-sapa pon...

senang je rupenye....

walaupon bahan tidak mencukupi tapi...

walla...menyelerakan.

lagi tersenyum lebar bak kerang busuk bila cik Hubby memuji sedap...

hurmmm ni yang bersemangat nak masak ni...


4 comments:

leyzajamil said...

mmg nmpk mnyelerakan t'utama sambal tumis & ayam goreng tu..sng cite smuanya dlm pinggan tu nmpk sedap..
tahniah umie

SANDRA AZWAN said...

Nasi lemak ayam..sedap!;-)

umie said...

leyza-mmg sodap..heheh puji diri sendiri..:-p

umie said...

sandra azwan:...nak ke..??:-p