kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, April 14, 2011

Bihun Sup Utara

sumber : copy dr cik serba serbi ade (google)



Assalamualaikum....^.^


korang duk mane yer..??


penah makan bihun sup utara tak..??


kat mane..??


utara la yer..??


meh sini aku nak perkenalkan bihun sup utara yang besh...


kat pekeliling ni jew...


tak caye try la singgah...


peberet aku bihun sup perut...


wallaa gua cakap kat lu...


kalau korang rase tak makan perut tukar la mintak daging..tak pon letak ayam...


tak cukup makan bowl kecik mintak la yang besar....


tapi tu bukan kedai aku tau...


saje nak promote...


aku selalu lepak kat situ...:-p


buat mase ni situ yang paling terbaek aku jumpe...


kalau ade tempat lain bagitau aku...


meh sini nak g serbu....




*ni nak mintak duit like nuffnang coz dah buat iklan tuk dieorang kat blog ni...


hehehe


No comments: