kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, April 5, 2011

Kau ambik eak.Pulangkan....

Weh,sape pulop yang gatal nak ambik thumbdrive aku ni...

gambar kesayangan aku...

lagu peberet aku...

document aku....

yang penting game aku...

berpeluh aku nak download tu...

baiknya cover line download kat opis..

sampai skrang tak penah kantoi...

ooooo...

mentang-mentang la comey kaler biru dihiasi spider merah buatan orang OKU,

kau nak rembat la ye...

nak beli la sendiri...

murah jer kot...

ni buat aku nak mengamuk tak tentu pasal ni...

nak sumpah seranah kau ni..

baik kau pulangkan sekarang...

Pulangkan sebelum aku hantar pontianak harum sundal malam gi cekik kau...

aku cakap Pulangkan la dollll...

PULANGKAN......

wuaawuaaaawuaaa


2 comments:

eMMe said...

hye Umairah, lame tak tak dgr lagu Pulangkan - Misha Omar, hehehe..lain kali sorok thumbdrive tu, letak dedah mmg la , ade la yg gatai tangan amik nye, tak pun curik! curik namenye tu, kalo tak minta izin, ape lagi namenye, hehehehe...

umie said...

hahaha,tau xpe...mentang-mentang la comey....