kawan baru la

come!!! follow me

Friday, April 8, 2011

Planning Hari Minggu

Sapa nak itot...

jom,jom,jom

kene planning baek punya

baru la penuh hari minggu ni ngan aktiviti...

minggu ni tak de orang nak kawen ke..??

nak makan nasi minyak lagi...:'-(

tak sedar diri tol la,baru tadi dah sebat nasi beriani,

nak makan nasi minyak lagi...

tak pe la tak de pon tak pe..

leh la aku kuar jenjalan...

Berikut adalah list-list aktiviti :


1 )nak g tengok wayang la...

citer ape besh..??

orang kate cite "CUN" besh..?

"Sucker Punch" pon orang cakap besh

besh sangat ke..??

aiiii fening-fening...

2)nak gi tengok pameran kasut la kat pwtc..

ape besh kat situ yer..??

ape kate naik lrt je pas tu jalan la kaki...

bowink la asyik naek kete je..

moto masok bengkel ni...

boleh ye hubby....


3)nak gi cari stokin tok cik Hubby...

cari kat mane ye..??

sogo ..??boleh la tu..

nak gi keje je sibuk cari stokin...

makin lama makin kurang....

Hubby u ingat stokin ni pakai buang kew..

pakai satu hilang,pakai satu hilang...

nati i beli bnyak-banyak ok.

untuk senin sampai sabtu

lain-lain warne ok...

gambar katun-katun nak..???:-p


4)ni pon penting gak ni...

ade besday party sepupu...

hurmmm nak pegi ke tak ye...

kene beli hadiah lagi ni...


5)ha,ni ni pencalonan baru dapat...

nak g angkut barang cik bee lagi,

nak g malam ni ke malam esok yer..??

pk..pk..pk...


buat mase skrang ni aku baru ade 5 list untuk dibuat pada hari minggu..??

korang silalah buat List gak..

baru la hari minggu dipenuhi dengan aktiviti...

aktiviti untuk habiskan duit...

hahahaha



No comments: