kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, April 5, 2011

Sara & Pari: Our 1st GIVEAWAY!

JOM JOIN CONTEST CIK SARA & CIK PARI...


syarat-syarat pon sempoi ajew...

1) warganegara malaysia & ade blog...

saya ni warganegara m'sia kew..??

malaysia ok...

mesti la ade blog..ni ha blog saya


so,syarat pertama LULUS


2) Wajib follow Cik Sara & Cik Pari...

Cik Sara & Cik Pari saya dah follow tau...tak jumpe kew..

tak caye baik korang check balik...

mesti ade...

so,kira syarat kedua pon LULUS la


3)Buat entry yang bertajuk " Sara & Pari: Our 1st GIVEAWAY!"

tu kat atas tu...sama tak..???same kan...

Yes,syarat ketiga pon LULUS


4) Letak banner dan linkkan ke blog Cik Sara

Sy dah letak dan linkkan...Click la

Syarat keempat pon LULUS la ye..

5)Tag 3 orang kawan & inform...




ni 3 orang geng saya...

yahoooo,LULUS



6)Tinggalkan entry...

nati saya tinggalkan k...

kire LULUS gak la


Buat Cik Sara & Cik Pari,saya dah LULUS sume syarat

TAPI...

saya tak tau la saya lulus tak untuk mendapatkan LENS tu...

ape-ape pon thanks..

cepat-cepat tarikh last : 29 April 2011


1 comment:

padlie said...

dah join gak.. :)