kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, April 27, 2011

Saya datang dulu la...

Assalamualaikum....
korang sume mesti dah lunch kan...kan..???
makan ape yer..???
best tak..??
Hari ni aku rase lapo sangat coz pg tadi tak sempat nak brekfes..
So,dengan lajunye aku & sue(opihmate) g makan...
Time tu orang kat meja pon lum penuh lagi....
Aku : "Abang k.tiew kung fu makan satu ngan air sirap"
Sue: " Buat nasi goreng ayam ngan teh ais"

Meja mulai penuh....pas satu...satu orang datang..

Mula-mula air kiteorang yang sampai..
pas tu nasi sue dulu yang sampai...
tak pe aku tunggu dulu...baru 5 min...







10min kemudian....
"jap lagi sampai la kot"








15min kemudian.....
"hati mula panas bile orang lain dapat dulu"
tak pe mungkin orang tu datang lagi awal kot...






20min kemudian...
"woi panas weh..."
dah berpinggan-pinggan nasi goreng orang lain siap dulu...
sue dah habis makan...
ni melampau ni..mentang2 aku order mee buat lambat plak....







25min kemudian...
Brader:"maaf dik lambat cket"
Aku:"tak jadi makan la,bungkus je la..dah lambat ni.."
Brader:"OK"



Brader:Nah...
Aku:"Leh tak kasi polisterin..???cam ne nak makan letak lam plastik cam ni"
Brader tu g ambik polisterin pas tu masukkan lam plastik...
Brader:Nah...
Aku:Buat keje pakai kaki tol la,....masukkan la mee td lam polisterin...senang...menyusahkan orang betol la....dah la lembab...(yg ni aku tak tau die dengar tak)


Dah bayar kiteorang bla cepat-cepat...bengangnyer....


Kalau korang bengang tak...kite datang awal orang lain dapat dulu....alasan nak buat yang nasi goreng dulu....kalau cam tu kebulur dulu la orang yang menunggu....



GRrrrrrr....

2 comments:

aNaYaNa said...

Ohoho..sangat cooiii..sepatutnya kasik lempang jer..hehe

umie said...

anayana: yela..mau aje kasi lempang