kawan baru la

come!!! follow me

Monday, April 4, 2011

Tawen..

Assalamualaikum...

iiii senangnya dalam hati...

bila hari minggu tak payah nak masak...

dapat makan nasi minyak lagi...

nak berjalan pon dah tak larat.

bila perut dah penuh...-.-


Pengantin yang sporting...

Selamat Pengantin Baru buat Pak Edy + Anne.

Selamat menjalani alam perkahwinan..



Banyak giler dapat ole-ole dari pengatin...yang best bestnya bila mak pengantin kasi nasi minyak + lauk untuk di tapau...acar buah yang beshhh..


wo...wo...bukan tu jew,siap p ambik bunga hidup ni kat pelamin lagi...Lantak la orang nak marah ke tak,dengan muka tak malunya alu pegi ambik...huhuhuhu

sowry la aku mintak izin dulu da...wangi gitu..



Ni lak kenduri yang lain...Member Mak mertua punya anak... bertemma kan minang... berat tu hiasan kat kepala pengantin p'puan tu.. sampai senget-senget kepala... Hurmmm..minggu ni ade lagi ke orang nak kawin eak... Ajak la aku... Nak makan nasi minyak lagi... T_T

2 comments:

Cik Sara Aspalela said...

jom join my 1st GA

http://ciksaraspalela.blogspot.com/

umie said...

wow,1st GA,tunggu ya..