kawan baru la

come!!! follow me

Friday, May 27, 2011

Aku bernasib baik pagi ni.

Selamat pagi semua..

Moga pagi jumaat ni penuh dengan perkara indah-indah belaka...

cam aku...

fuhhh...

nasib baik sesangat..

hari ni aku datang ofis merempit dengan moto..

best giler wa cakap lu...

tapi

nak kuar rumah tadi dah terdetik..

"sempat ke sampai ofis ni,gelap aje..sempat kot..tawakkal je la.."

perjalanan dr rumah ke ofis biase dalam 30 min saje..

tu naik moto kalau kete,lu pikir la sendiri..(",)


tenang je bawak moto hari ni walaupon jalan jem sokmo ^^

tapi kusangkakan panas,rupe-rupenye hujan ditengah jalan..

eh,betul ke ni peribahasa,belasah je la..

ape lagi pecut la...

dah sampai depan ofis,

dengan pantas aku kunci moto dan masuk lam ofis,

and..

and..

and..

dengan tiba-tiba

hujan turun dengan lebat selebatnyer...

arghhhh aku bernasib baik....

kalau tak mau basah la...


*dah kul 8.30am,dah start buat keje...daaaa

1 comment:

nabila saat said...

aku flexi hour..boleh masuk pkul 9..haha..paling awal pun pkul 7.30..buleh kelik awal..5.00