kawan baru la

come!!! follow me

Monday, May 9, 2011

Ben Ashaari follow aku ker..??Mimpi Kot..



Rase seperti diawangan lagi....


Hurm damainya...


Jantungku masih berdegup laju sama seperti saat pertama ku jumpa si Hubby...


Tapi sekali lagi ia berdegup...


Mimpikah ini..???


Sampai 2 3 kali aku menumpu di tempat itu...


Aku lempang-lempangkan pipi yang gebu ini...


Adush...sakit la...


Bukan mimpi rupenya....


Adakah ini realiti...


kenapa..???


tak percaya..???


PERCAYALAH......


coiiii,jiwang karat lak aku ni...time-time cam ni lak....


tapi siyes korang...


rase cam tak caye je BEN ASHAARI follow aku...


bukan nak bongkak,tapi ade la sikit..


Cuma aku nak tanye korang...ko ade..???ko ade..??




Astagfirullahhalazim...


mengucap..mengucap...


Bile-bile mase je die boleh tarik balik..


Bersyukurlah apa yang ada...^^





2 comments:

Nabila Huda said...

syoknya!!!jelezz

baru sekarang sempat jalan2 kat sini.. follow u..

umie said...

nabila : i follow u jugak..:)