kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, May 24, 2011

Bila nafsu makan tiba..

Assalamualaikum....

ni nak cite....

Semalam aku pose,

cik Hubby pulak cuti..

ingat dapat la berbuka dengan air tangannye,

tapi....

bila....

die tiba untuk jemput aku dari keje....

ngan selambanye die bgtau "jom kite makan luar nak..??tak sempat nak masak la.."

pulak dah,tadi beria-ia kata nak masak....

oleh sebab itu,aku mengutuskan die bawak aku pegi makan kat slayang,,,

huahuahua punya la jauh...nasib la...sape suh tak masak...

makanan kat sini terbaek la,lum pernah mengecewakan aku..

korang pegi la cari kat stadium selayang,berhadapan ngan maybank..

restoran BBS

malam tu kiteorang order siakap stim + tomyam + udang goreng tepung + kailan ikan masin + sambal belacan + air fresh oren + air carrot susu + air suam..

banyak tak macam 4 orang nak makan...

10min kemudian...

semua hidangan dah sampai kecuali udang,

aku still tunggu azan la dulu...

salah sorang waiter kat situ perasan kiteorang lum makan..

waiter : "abang,makan la dulu,udang lambat sikit.jap lgi kiteorang hantar."

hubby :"tak pe,tunggu orang umah bukak pose"

10min pas tu aku berbuka,ngam-ngam udang pon sampai...

khusyuk je makan..

tokey kedai tu sapa kiteorang...

tokey :"puase ke..??"

aku :" a'ah puase"

tokey :"la,nape tak bgtau..boleh kiteorang masak lambat sikit..tgk lauk dah sejuk.."

hubby :" eh..eh..tak pe..ni pon masih panas lagi.."

tokey :" ok2,xpe la"


hurm cenggitu la ceritanya...

makan sedap...sampai tak terbangun dari kerusi...

service pantas....

tokey pon ramah....

pekerja pon jaga customer....

ini la yang kita cari....

tapi syangnye,kiteorang tak capture gambar...(~,~)




No comments: