kawan baru la

come!!! follow me

Sunday, May 22, 2011

Cadangan Honeymoon kali ke 2




ENTRY NI MELEKAT SAMPAI 22 MAY 2011.


UNTUK MELIHAT ENTRI-ENTRI YANG BARU SILALAH SCROLL DOWN







Assalamualaikum.....


korang nak mintak tolong sikit boleh tak..??


banyak la sebenarnya...


next month akunye anniversary yang pertama...


yaey tak sabar rasenye nak g celebrate


so kiteorang merancang g makan-makan je..


tapi cam bosan je


disebabkan kiteorang dah lame tak g jenjalan


so kitorang buat keputusan nak g honeymoon buat kali ke dua..


boleh tak cam gitu...hehehe(",)


boleh la..boleh la...






Tapi yang problemnya kiteorang tak tau nak g mane..


So,aku harap korang dapat la tulun aku k...


PLEAZZZZ




Ciri-ciri yang aku nak ialah...




- tempat tu mestilah dalam semenanjung malaysia je coz mase tu aku cuti 3 hari je..kalau boleh kawasan yang menganbil masa 2 @ 3 jam dari KL lagi bagus...


jimat masa beb







- ongkosnya pon tak de la mahal sangat dari semua aspek,makan dan penginapan,


budget beb karang nak sambut raya plak...botak kepala hubby aku karang..





- banyak tempat-tempat menarik.aku tak kisah pon tempat tu jenis romantik ke,fantastik ke,asalkan boombastik...hahahaha











untuk time ni dah ade orang suggest kat aku pegi kat




* Bukit Gambang Resort City


boleh tahan gak tu...


dapat main air...aku suka tuh...


boleh dipertimbangkan la...




Ade suggestion lain tak..???




Time Kasih semua ^ ^

























3 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

assalamualaikumm..

haa,p kat lost world of tambunla yer di Perak..heheh..

slmt mnymbut ulgthn pertama yer..

wish awal2.. =)

umie said...

w'slam...
tambun..org cakap besh jugak...
time kasih ye..

Lulu caldina said...

happy anniversary!!

Selamat pagi!!!!!
sihat tak hari ni???
lulu datang sini up-trafik *wink