kawan baru la

come!!! follow me

Monday, May 30, 2011

Cantik Puan Sue..




Wah meriahnye tengok blogger kite ni kahwin..
Cantik je tengok...
Tahniah ye puan sue,


Kite mintak maaf ye tak dapat datang,
disebabkan oleh masalah teknikal yang tak dapat dielakkan..huhu
sebenarnya kiteorang dah planning baik punya nak g sane,
mane taknye bukannye jauh sngat pon.
Ampang-cheras.Cheras-Ampang..
Beria-ia kite cari map kat google nak tau jalan kesana..

Tapi semua hampa,melangok je kat rumah..
tau kenapa..??
Hubby kite lum balik keje lagi la...
kite lupa dah start cuti sekolah...
banyak lak kenduri kawen..bnyak pulak order..
macam mane nak pegi bila kul 2 lebih baru balik..
kesian pulak nak ajak bila kite tgk badannye dah lembik..
mau taknye,beribu ekor ayam orang order tuk kenduri kawen aje..hahaha
memang kesian...

Puan Sue kalau tak caye leh tnye kitenye adik..
blog lebah
Die pon nak pegi....kan..kan..kan...
Takpela,mungkin belom jodoh kite untuk bertemu..
Ape pon kiteorang ucapkan tahniah,
Moga berbahagia disamping suami terchenta..(",)



3 comments:

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

xpe2..su paham..jgn risau ok.doakan su pun dah cukup

umie said...

hehe...amin.

Ct Arina said...

hye ^_^ thx singgah blog saye. eh x join segmen abg ben ke? x jumpe n3 segmen. ehe^^