kawan baru la

come!!! follow me

Friday, May 6, 2011

Cuti Part 2


Halu..halu..halu....

Mengantuknye hari ni...

Dari tersengguk-sengguk depan pc ni baik aku hupdate entry baru...

sambungan dari PART 1

Hari ni nak cite pasal ocot...c kucing kesayangan aku


Balik kampung ari tu...aku bawak balik ocot ni...perjalanan ke kelantan die tak de buat hal pon...tido je atas riba ni....makan tak...buang air pon tak...bagus betol...sayang ocot...


Tapi yang kelakarnya bila dari kelantan nak balik KL..ocot cam dah tinggal separuh nyawa dah..Cuace panas sangat..Air-cond lak leh rosak la time-time cam ni...

terjelir-jelir lidah kepanasan...yang mampu aku buat kasi minum,

pas tu basahkan badan die...

mengiauw sana sini...tak duk diam betol...tido pon dah tak lena.

selama 5 jam ocot bertarung dengan kepanasan...aku dah tak mampu buat ape-ape lagi.

Tengok je la sambil belai-belai manja...Risau kot...

.karang ade gak yang jadi kucing panggang dalam kete ni..


Finally,sampai bentong,hujan mula turun selebat-lebatnya...

dah kureng cikit panasnya..baru la dah tak terjelir lagi lidah tu...

tido pon lena,bangun-bangun dah sampai rumah...

berlari-lari nak masok rumah

Kesian OCOT...^^



ni masa kat kampung,bukan main seronok lagi..dapat laman luas..

dapat main sorok-sorok lagi..



3 comments:

nabila saat said...

sian ko ocot..panas..
jahat dio lo ni..kekoh aku
nanti kijo..nak belo kucing jugok lah

padlie said...

kucing putih.... :)

kucing belang sy, anak dia warna hitam :(

Entry terbaru padlie: Ada apa di IPT?

umie said...

Abg Padlie : Hitam..???sy suka...kilat gitu,,,