kawan baru la

come!!! follow me

Friday, May 27, 2011

DRIVER BAS CRAZY



Aku tengah bengang ni,
aku punya ofiskan depan hospital besar kuala lumpur ni(HKL),
eh tak tau eak...ni dah bagitau..^^
Jalan kat depan ni memang selalu busy,


tak putus-putus orang lalu ke,kenderaan lalu ke..
dengan bunyi ambulans la..
dengan bunyi siren orang lintas jalan la..
tu dah normal bagi aku...
memang dapat dengar dari dalam ofis...
tapi yang buatkan aku tak leh tahan dengan
sikap pemandu-pemandu bas..
honesly aku cakap selalu yang terjadi adalah dari bus metro,
sorry to say la tapi dieorang ni memang tak de adab..
entah ade lesen ke tak...
lesen torobang gamaknye...

entah buta ke ape..???
kau memang tak tau undang-undang eak..??
papan tanda terbentang luas kat tepi jalan tuh..
walaupon xde menatang ni pon,


kau mesti dah tau..
kau tak berhak nak pon sana,pon sini...
ni kawasan hospital beb...
mane boleh hon sesuka hati..
geram je aku...
sampaikan aku terkeluar kata-kata kesat..
"BODOH",humm bersalahnye aku *.*
dan membuatkan semua staff lain pandang aku...
yang membuatkan aku tersipu-sipu malu..~,~
erkkk.. SORRY

1 comment:

nabila saat said...

boikot harian metrro..eh..eh..bas metro