kawan baru la

come!!! follow me

Friday, May 27, 2011

Pilihla aku...


rase cam dah tak ikhlas nak keje kat sini,
dah takde minat,aku sendiri pon tak tau kenapa...
boringkah..??
pasal environmentkah..??
salarykah..??
dah tiga tahun aku bersama-samanya..
mungkin dah tiba masanye untuk aku bertukar arah..
mencari sesuatu yang belum pernah aku mencubanya..
aku mula mencari dan masih mencari,
yang bersesuaian dengan status aku kini..

ade sape-sape kat sini nak cari pekerja tak..??
bahagian programmer,tak pon bahagian tester pon aku boleh buat,
mane tau dalam ramai-ramai blogger ni ade sorang yang leh tolong aku cari keje..hehehe
time kasih semua..
aku hargai sifat ingin menolong kamu semua..

(",)

3 comments:

gadisSETAN said...

sila letak shoutmix

padlie said...

programmer?

hmm.. buat c programming untuk microC leh x?


Proton Gen-2 buatan Arab

umie said...

abg padlie:tak biase gune la,tu dah expert sangat..huhuhu..