kawan baru la

come!!! follow me

Friday, June 3, 2011

Cita & Cinta



Aku tau la sekarang ni dok panas pasal cite Nora Elena,aku malas nak komen panjang-panjang sume dah tau pasal citer ti so aku tukar la topik citer lain plak k...

Citer ni pon best gak,aku baru je layan je citer ni 3/4 episode sebelumnya...boleh tahan gak..

Aku boleh terlayan sebab aku tak suka bukak TV3 coz citer SERAM.tak kuase akak..
Cita ni main hari khamis je kul 8.30-9.30 kat tv 9...


Jom kita bace sinopsis die sikit

Cita dan Cinta mengupas isu terkini remaja yang melibatkan percintaan, kasih sayang antara keluarga dan persahabatan. Dalam usia remaja sebegini, mereka kini sentiasa dilanda masalah antara melayani cinta dihadapan mereka ataupun cita-cita yang boleh melibatkan masa hadapan mereka. Sudah semestinya dikala usia muda ini, mereka tidak terlepas daripada mempunyai perasaan jatuh cinta, disayangi dan menyayangi, namun pada masa yang sama mereka juga ingin mengejar cita-cita mereka. Cita & Cinta yang mengandungi 13 episod ini memperkenalkan lima watak remaja yang menjadi tunjang kepada drama ini.


Arahan : Azma Aizal Yusoof

Barisan Pelakon : Izzue Islam,Sharifah Amani,Beto Khusyairi,Nadia Aqilah,Keifli Idir


LAGU TEMA DRAMA CITA & CINTA


GABBA-GABBA

Lirik Lagu Lambat Layu-Gabba Gabba (OST Drama Cita dan Cinta TV9)

Lihatlah awan bergerak laju
Lihatlah matahari tenggelam timbul

Aaaaaa… Aaaaaaa..

(korus)
Masa tak masa tak,menunggu
Masa tak masa tak,menunggu
Masa tak masa tak,menunggu
Masa tak menunggu

Pastikan semua bergerak laju
Janganlah tunggu-tunggu
Lambat layu

Aaaa…Aaaaa..

(ulang korus) 3x

Lambat Layu



LAYANNNN~~~~




4 comments:

aNiM said...

oo..ada cerita ni ke?
haha.taktau pun.
selalu tak bukak tv hari kamis sebab banyak cerita seram.lepas tengok berita terus switch off.ngee~

jom join ga saya :)

http://luvnabilndamia.blogspot.com/2011/06/2nd-giveaway-by-anim.html

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhh mcm best nnt Mak Dara cuba layan.. kalau sudi2 tu tgk le drama BIAR RAHSIA kat RTM1 pkl 9 mlm hari isnin dan selasa ye.. skrip drama tu Mak Dara tulis hehe

Ini Kisah Tia said...

heheh! ada Beto Khusyairi ;)
btw , yeaaah . dapat header baruu ..

Hormati Mereka Yang Lebih Tua

CikHaniBhulat said...

tak tahu pn ada cite nie...tahu pasal nora elena pon last week...ketinggalan zaman kan. sy follwer yg ke 201 kamu =[]

p/s: i need a help..plz help me =(