kawan baru la

come!!! follow me

Friday, June 24, 2011

Doctor suh aku banyak berehat..


Hari Rabu aku ambik halfday..
Semalam khamis aku mc...
sebenarnya aku tak sihat..
mase hari rabu kat ofis leh plak tiba-tiba sakit kepala,
siap mencengkam kat mata dan hidung..
ape lagi terus balik..
tak tahan aku,
pandang pc je cam ade dua pc kat depan mata..
akibatnye..
tak sempat aku nak postkan entry...
huhuhu..

Semalam pon ingat nak datang ofis,
tapi tak boleh..
berat sangat kepala ni,
so,aku ambik keputusan nak ambik mc je...
dapat la aku rehat kat umah...

pukul sepuluh baru la dapat g klinik..
doc suh aku banyak berhat,
mungkin stress.
hurmmm stress kat tempat keje la mane lagi..
die kasi ubat lancarkan darah + vitamin + tahan sakit..
tp dah makan ubat pon still xleh nak rehat..
tak boleh nak tutup mata..
tutup mata je rase cam hanyut je,rase cam kene pukul ombak...
pening..pening..pening...

Nasib baik hari ni dah ok,berdenyut pon dah xde..
Alhamdulillah...

2 comments:

qasehqaleef said...

semoga cepat sembuh ya...

umie said...

qaseh: terima kasih...(",)