kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, June 30, 2011

Kucing pon boleh hilang dara gak ker..??

kucing aku...
oh tidakk....
betul ker ni..??
cam tak caye jer..??
ehhh..mane boleh cam tu,
die kan kecik lagi...baru 4 bulan...
tapi kenapa die punya ade darah..??
mulut pon berbuih..??
sape bt die cam ni...
sampai hatikan...
dah kene tebuk ke..??
tupai mane pulak yg berani tebuk ni..
mau aje aku ketuk2 kepala kucing jantan tuh..??
ke termakan racun..??
eh tak mungkin...
tgk tanda2 mmg dah kene tebuk...
ohhh TIDAK..
aku tak sanggup melihatnya,
die masih kecik,
aktif,manja...
(cam ni lah monolog aku ketika aku melihat 'ocot' dalam keadaan begitu..)


sadis rasenye...
melihat die begitu...
makan tak mau,dok terbaring je..
aku pon tak tau nak buat ape...
kalau die panjang umor aku happy.
tapi kalau tak aku redha je la,
dari tengok die terseksa cam tu...

2 comments:

Aku Ibu Muda said...

kucing mengawan start umur brapa?

umie said...

entah la,sy pon tak tau..hehehe tapi ni 4 bulan awal sangat..kecik lagi..