kawan baru la

come!!! follow me

Friday, June 10, 2011



ni betul-betul tau bukan main-main...
kesian aku tengok member aku sorang ni..
hari2 menanggung derita..
merana dibuat orang
kenapalah dizaman serba moden
ni ade gak orang yang kejam sebegini...





Die cakap,
Masa die toreh tangan ni,die tak sedar pape pon..
sedar-sedar dah kat spital...
doc pon xdpt detect knapa..





try berubat cara tradisional kot,
katenye terkena sihir..
pkai patung yang cucuk jarum tuh..
wallahualam...
Tapi...
nasib baik kat situ...kalau betul2 kat nadi..
mungkin dah tak bernafas dah sekarang...





dah tak merasa nak hirup udara kat bumi Tuhan ni..(~,~)

Insaflah wahai orang islam,
ape motif kamu menghukum die begini..
dendamkah..??
cemburukah..??
hanya kamu yang tahu...
kamu munghukum die sekarang ,
tapi kamu sendiri tahu sape yang akan menghukum kamu kemudian..
tidak berasa takutkah kamu..??
Ingatlah...
kite hanya manusia biasa tak berhak menghukum orang sebegitu,
walaupon memang die yang salah,
lagilah kamu menggunakan amalan-amalan khurafat..
Masyaallah..
minta-mintalah dijauhkan..










Wahai sahabatku,
banyakkan beramal & berdoa...
sentiasa lah berada dalam keadaan berwudhuk..
selalu ingat Tuhan wahai sahabatku.
Aku tahu kamu kuat,
Suami,anak-anak,ibu bapa & kawan-kawan sentiasa berada disekeliling kamu..
Insyaallah,aku pasti kamu pasti sembuh..
seperti sediakala..
Amin..

5 comments:

nabila saat said...

peerrrgghhh...takut aku
dio bngun sedar2 jadi gitu doh??
eeeii...takutnyo
jahatnyo org hok buat ko dio

shopaholic love said...

ishh takutnye!! jahat gile orang yang wat camtu!

p/s


please come visit our new online fashion store at

www.shopaholiclove.com

don't forget to like us! thank you for your support! :))

xx

EZAN IDMA said...

masyAllah. siapalah yg tergamak buat mcm tu. ni lah jadinya kalau hidup tak berlandskan pegangan agama islam. smoge kwn kamu cpt sembuh ya :)

Gen2Merah said...

astaghfirullah hal azim. sampai macam tu sekali. jahat sungguh pihak yang menggunakan kaedah sihir ni.. memang jahat2 sangat2... tunggu saja lah balasannya..
Salam Ukhuwah salam kunjung mengunjung ya..

umie said...

ezan : amin,sekarang pon tegah berubat

gen2merah :tak tau la manusia sekarang