kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, June 21, 2011

Ocot vs Vila


mane yang paling kuat..??
mane yang paling aku sayang...??
dua-dua kuat,dua-dua sayang..
hehehe ngada-ngada..
Vila kucing baru yang diambil kat pasar semalam..
cian die merempat..
dah la kaki belakang penah kene gilis..
seb baik sekarang dah ok,siap berlari lagi..
meh aku review kembali anak-anak kucing aku ni..

OCOT
name penuh : opocot (sebab suka terkejut)
name manja : Ocot
Umur : 4 bulan (14 feb 2011)
Warne bulu : putih ekor hitam
Warne mata : mata ular (kuning hitam sebab panggil mata ular
krn bila die tumpukan sesuatu ank mata jd kecil sebiji cam ular )

cam ni...seram kadang2 tengok..hehehe

Jantina:betina
aksi : agresif,lincah,kuat merajuk dan manja




Vila
Name penuh : David Vila
(name pemain bola sepak,aku pon tak tau ape motif dieorg letak name tu)
name manja : Vila
Umur : 1 bulan
Warne bulu : putih ekor coklat
Warne mata : biru
Jantina:Jantan
aksi : manja,lincah




semalam hari pertama vila datang kat umah aku nih,
die ok je..abis sume benda nak dihidu.. almaklumlah tempat baru
tapi yang masalahnya ocot ni,marah sesangat..
kembang je bulu die bile pandang vila ni..
lame gak la cam tu sampai ke malam.
mane tak marah,die dah kene berkongsi kasih...
hehehe



tapi aku tengok pagi ni dah ok dah,makan pon sekali,
main kejar-kejar lagi..ok la tu...ade gak peneman aku..
tapi mase mlm aku terpaksa letak vila kat luar sebab die jantan..
biar la die jaga rumah..ocot je dapat tido dalam..
sorry ye vila,nati siang kau leh la masok dalam k..



*ocot bagus die ajar vila jadi lincah,jgn agresif cam die dah la..

2 comments:

farahin nasir said...

sayang benor die kat kucing die ha.. :)

CERITERA KISAH

umie said...

farahin: mesti,tu je la dapat buat teman,gurau-gurau..hehhe