kawan baru la

come!!! follow me

Sunday, July 24, 2011

Adakah mimpi itu mainan tidur..??

Wah rase lame sangat tak berblog..
buzy ker..???
mungkin jugak dengan nak menghadapi intervw lagi...
tu lagi ni lagi...

aku nk tye kat korang ni,
mimpi ni hnya mainan tidor je ke..??
ade ke yg berlaku betul-betul sama dlam mimpi...???
aku harap xde la...
sejak akhir-akir ni aku selalu je mimpi yang buruk-buruk..
berat sangat nk bngun..
kalau terbangun pas tu t'lelap balik
leh plak mimpi tu bersambung balik...
habis berpeluh-peluh...
ia membuatkan aku dlm ketakutan,kerisauan..
macam-macam lah..

ya allah,
kuatkan la keimanan aku ni...
ni hnyalah ujian buat aku...

1 comment:

Meella said...

ada jugak mimpi yang boleh ditafsir, apa2 pun sebelum tido kena baca doa ok.. :) semoga bertukar jadi mimpi indah.. :)