kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, July 14, 2011

Ade orang kasi minyak Petrol free la kat aku..

hahaha,kelakar...
hari ni aku naik moto g keje pas majuk ngan cik Hubby yang pura-pura tido,
saje la tew tak nak hantar..sampai hati..:-'(


masa bwk moto,aku tengok minyak dah nak nazak..
pe lagi terus menuju ke ESSO,
cam biasa aku hnya akan mengisi rm3,paling bnyak pon 4..
aku takut melimpah...


masa nk g byar tuh aku tgk cashier dok asyik borak ngan mmber die..
"weh,aku nk cepat ni,leh layan borak plak.."
pe lagi aku letak je la duit 3hinggit tu kat couter..
pas tu au blah la...


isi punyaa isi,sekali aku tgk

"aikk apesal bnyak sangat ni,sampai nk melipah keluar"


perghh aku tgk bukan 3hinggit,dah 4.50...


"adik,ni brape ringgit letak..??"

"sy kasi 3 hinggit je..."


"kat situ tulis bape kak..??"

"4.50,xpe la akak tmbah lg 1.50 lg la eak.."

"xpe la kak sy yg salah tu...xyah bayar la'"

"tol ke ni..??"

"yup.,xpe..salah sy.."

"time kasih..:-)"

"same"



pas 2 terus aku gerak dengan hati snang..
sambil nyanyi lalalallallalal...
rezeki dipagi hari..(",)

3 comments:

Fad said...

hahaha..rezki sbb xkacau hubby tido tuuu...

CikHaniBhulat said...

ok la tu dapat minyak free..bukan senang..hehhe

Aku Ibu Muda said...

pengajarannya:

len kali g baya time cashier duk sebok sembang...ahaha