kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 11, 2011

Alamak,ni Virus punya pasal la ni...

Arghhhh,sakitnya hati ni...
cam ne leh thumbdrive aku ni ade virus plak ni...

sekali bukak kat ofis melambak-lambak virus..
ape lagi alu dengan senang lenang je click clean..
perghhh leh lupa lah lumm buat backup lagi...

Sekali check semua hilang..
Mau nangis cam gini...
buntuuuu,
setakat hilang aku punya diari dalam tu aku leh control lagi..
ni folder picture pon kene..
gambar kawin aku...banyak yang dah edit..
dah la xde CD..huahua..
FB je la harapan terakhir..
tu pon tak banyak....

Tadi try tanya brendon technition boy,
die suggest suh run satu software tuk recover balik...
aku lum try lagi koz die kate kat ofis kene bayar..
balik buat kat umah...
mintak-mintak la dapat...
sayang tuh,gambar aku...
selain tuh korang tau tak cam ne nak buat..???
TOLONGGG

2 comments:

mizzkechique said...

erkk...sy punye dl lappy kena virus, hbs gmbr ms study hilang.. mmg redha je la..huhuhu

umie said...

mizzkechique : huhuhu,sy tak redha.:-(,belum bersedia lagi..