kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, July 7, 2011

Dinner d Sekinchan ikan bakar...


Walaupon semalam majuk ngan cik Hubby sebab datang jemput lambat kat ofis tapi akhirnya aku mengalah juga..Seb baik lah pandai mujuk yer...


Kiteorang pegi setelkan ape yang patot dulu,
g bayar duit rumah la,
g bayar pinjama bank la,
pas2 kiteorang singgah kedai cam serbaneka...mcm2 ade...



Pas tu baru la kiteorang singgah kat SEKINCHAN IKAN BAKAR kat WaterFront ni.





carrot susu cik Hubby punya selepas dihampakan sebab barli xde...(~,~)




ni aku punya horlick panas,xleh nak minum ais sbb baru je hilang batuk ni..


ikan pari,besar dan best...slurpppp



udang ni gedabak besar..tp ambik 1 tak cukup..udang ni die kira 100g = RM15.00 kalau tak silap la



nngapp,nasi tambah satu..



menunggu cik hubby yang lum siap-siap lagi makan..




tadaaaa,semua licin..hehehe



Kiteorang balik dengan perut yang berisi penuh..

Alhamdulillah..




















1 comment:

qasehqaleef said...

gulp. terliur den.. happy anniversary. semoga bertambah bahagia hingga akhir hayat...