kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, July 19, 2011

Ending Juvana terkantoi...

Sape tengok juvana semalan sila angguk kepala dengan kadar segera..
best tak ending die..??
bagi aku..mula-mula best la citer tu..
ye la aku tengok pon lain dari yang lain..
tapi semalam korang perasan tak
masa botak kene tangkap..??
masa tu cikgu zakiah & daim berlari-lari dapatkan botak..
tak logik lansung..
mula-mula daim tu kan dah kene tikam dek botak...
berjalan pon dah tak betul..
siap kene pangku lagi..
tup-tup bila polis tangkap botak..
dah hilang sakit..??
muka pon dah segar,cam tak penah kene tikam lak sebelum ni...
adoyaii..
terkantoi sudah...
kalau tak caya sila lah tengok balik...

tapi apa-apa pon citer ni best,
kita pon tak sangka warden2 tu yang jahat,
budak-budak nakal tu yang baik..

kesimpulannya: jangan menilai diri seseorang tu hanya dari luaran..

6 comments:

CikHaniBhulat said...

hani xpernah layan juvana..tapi ending dia tgk smlm kat mapley sbb ada discussion kat situ..ending dia cm klkar cikit la..

mizzkechique said...

yg tu mmg MK n housemate perasan.. siap elok mencangkung mcm xsakit pape..hahaha

misya said...

salam kenal,follow awak

umie said...

cikHani : kan..kan..kan...

umie said...

mizzkechique : hahaha,tul tu...ape daa

umie said...

misya : follow awk jugak..