kawan baru la

come!!! follow me

Saturday, July 9, 2011

GADGET TIME!!!



Selepas semanya rosak dan tak oleh nk pakai dah aku terpaksa la g cari gadget2 baru...

1) keyboard>> selepas jatuh hari tu,terus xleh nk pakai...ape yg rosak aku tak tau..aku ade beli gak yg baru tp rosak gak...ape lah adik-adik aku dah buat ni...tekan sekuat-kuat hati kot...hurmmm seb baik la budak lgi...so,ni aku dah beli yg baru lagi..tp kali ni aku pilih yg boleh lipat...best gak pakai walaupon agak kekok mase mula2 pakai...

2)mouse >> ni pon same rosak..arghhh tak tau la sape yg bt ni,dulu mase kat kolej baik sangat kasi orang pinjam,last-last turn aku nak guna dah rosak..nasebbb

3)speaker= speaker kat my cute lappy ni tak berapa kuat,almaklulah dah lame...dah mencecah 6 tahun...orang cakap dah ketinggalan zaman...biarlah,jnji dapt guna...

baru beli 3 gadget,sepatutnya ada lagi tp aku lupa nak beli pendrive tuk masokkan lagu-lagu ni...leh la ku dengar lam kete nati...

hurmm,aku sebenarnya suka gak bel gadget2 ni..ade sau lagi gadget yg aku beli..nati aku citer pas ni..


No comments: