kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 11, 2011

Gara-gara si kecik aku mengantuk hari ni...

Dugaan,
ni baru kasi anak kucing,
belum lagi anak sendiri kan...
dah mengeluh mengantuk..
hehehe

Semalam dua-dua ekor kucing aku tido kat dalam,
mula-mula ok lagi,
semua terbongkang tido..
tapi pas cik Hubby keluar bekerja kul 4.30 pagi tu..
ha masing-masing buat perangai..
kejar sana-kejar sini...lompat sana,lompat sini..
naik turun tangga...

pagi-pagi buta dah buat aku marah..
entah jiran sebelah dengar ke tak aku menjerit kat dieorang ni...
ehhhh cupp kucing panggil dieorang ke..???pas tu nak panggil ape...??
dieekor..humm cam pelik jew...arghhh belasah je la...

dah kene marah baru la nak senyap sekejap..
si kakak dah naik atas,lending kat bilik atas..
yang si adik ni ha..
kacau aku tdo..
aku pusing sana die g sane..aku pusing sini die g sini...
aku tutup muka die korek korek..
korang tau die nak buat ape..??
nak tido bawah leher aku..
geli kot..
sekali kene piat telinga,dah terus lari..

tapi tu hanya bertahan 59saat je,
baru je nk terlelap,
aku terdengar dengusan...
makin lama makin kuat...
aku try buka mata..
perghhhhh terkejut aku bila die berada kat depan muka aku...

pe lagi aku bangun terus tinggalkan kat luar..
tido la kat luar..br die ambik pengajaran...
dok melayan kerenah die je dah hampir 1 jam..
mane tak ngantuk..

4 comments:

Aku Ibu Muda said...

adehhh...gelihati plak baca psl kucing ni

umie said...

ibu muda:tau xpe..letih layan karenahnye..:-)

Zyash said...

comel'y kucing tu...dia nak tito same-same la...huhu

umie said...

zyash: ye la tu...