kawan baru la

come!!! follow me

Saturday, July 9, 2011

PerHimpunan Haram-RESPECT

Akhirya perhimpunan haram berakhir walaupon still ade segenlintir yang berdegil..
Sorry to say la,aku tak sokong mane-mane pihak..tapi tolonglah RESPECT each other..

Kata malaysia ni aman sentosa..mane peginya semua tu..
adakah ini pon salah satu petanda yang dunia ni bakal hancur..
Wauallahualam...semua tu diluar jangkaan kita...

Aku tak kata himpunan ni betul,aku pon tak kata himpunan ni salah..
dieorang cuma ingin berhimpun..tapi dengan wrong way..

Apa yang aku tengok tadi hampir 90% adalah orang melayu,orang islam..Allahuakhbar..
Mane ilmu agama yang dieorang belajar selama ni..kenapa dieorang tak gunakannye..??
Hanya ikut nafsu semata-mata...
Agama islam ada ke ajar dieorang menyusahkan orang,ajar orang tak repect orang..takde kan..??
Habis tu..??

Kesian dekat orang yang nk cari mkn,kesian kat aku tak dapat nk g ambik baju kat KL...huhuhu
Tapi sebenarnya leh gak laku,leh gak orang bukak kedai..ape kate dieorang buat cam Jom heboh...mesti hebohkan,mesti gempak,mesti untung orang yang meniaga tuh,lagi-lagi lah dah nak raya ni eak...hehehehe

Motifnya,ape yang nak aku cakapkan kat sini kita respect la each other..Jagalah orang melayu selagi kita mampu,jangan smpai berpecah belah...takot woooo.
Korang tak takot ke..??..

Ape pendapat korang..??
Aku betul ke..??
Ke ada lagi yang betul..??
Agaknya cik Hubby aku yang betol..
Renung-renungkan lah.

2 comments:

Bayu Kenangan said...

orang kita berpecah belah... bangsa lain tepuk tangan gembira

umie said...

bayu:tau xpe...