kawan baru la

come!!! follow me

Saturday, July 16, 2011

Review Cerita Larry Crowne

Hari tu aku g KLCC almaklumlah nk g collect tiket free..sapa tak mau beb..
Dari hot fm,untuk citer LArry Crowne..
Yang bestnya,bukan setakat 2 tiket aku dapat tapi dapat Mug Larry Crowne lagi...
Yang tu sapa cepat die dapat lah...
Tak semua yang dapat...

Citer start kul 9mlm,maknenya dalam kul 11 abis la...
kiteorang bercadang kul 10 tu nk blah dah,
dah tak larat mengantuk sangat...
Pas tu pk ank-ank yang kat umah tu mungkin dah lapar...

Tapi bila dilayan citer tu...ehhh..best la plak...
funny...sempoi...cerita yang rileks...
Best jugak la..

Citer ni lakonan Tom Hank ngan Julia Roberts
Kalau tak silap aku arahan Tom Hanks gak kot...
Untuk citer ni aku kasi 3.5/5.0 la...ok la tu...:-)

Bagus jugak dapat tiket free ni,
nk harap aku beli cerita cam gini..
hummm pk panjang la..
bukan aku tak tengok...
tapi cik Hubby tu,
bukannya die suka citer jiwang-jiwang nih..
pilihan die action dan komedi je..

Tapi aku tgk hari tuh,
die la plak yg lebih-lebih gelak..
kejap hahahha,kejap heheheh..
audion siap tepok tangan lagi..
almaklumlah tak ramai po..
mgkin lam 40 je yg dapat tiket free tu...


Ok la tu jnji tiket free...
berbalo-baloi....

Tapi sebelum tu kiteorang lepak kat cafe dulu,lapor kot...



mix fruit waffer,boleh la...



muka dah tak sabar-sabar nak makan,cam ni la...
kecian muka letih...



tengok,mmang dah lapar tuh...tapi best la benda alah ni,lemak berkrim...




ni pizza mxicana,boleh la...kalau ngan piza hut,lg best piza hut kot..
ape-ape pon tetap licin..



mase ni aku nk tepon sape eak..??


ni la tiket free tuh..:-)




enjoyyyy

No comments: