kawan baru la

come!!! follow me

Monday, July 11, 2011

Yeay,dapat 3 lagi tket wayang...

Hari jumaat hari tu aku dpat msg dari someone..
Die cakap aku dh menang 2 tiket wayang..
Mula2 aku tak caye gak..ye la bukan no ofis..
Die cakap suh check laman sesawang HOT FM,
So ku check la..
hehehe
memang name aku ade...
TAK CAYE..
meh tgk sini..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaa

Ari tu dah dapat 4 tiket dari Hot fm gak,
ni dapat lagi....
Alhamdulillah...rezeki...
Kalau nak beli tengok..
memang tak la..
Cik Hubby tak sporting kalau nak tgk citer cintan cintun ni..
Tapi kalau dh dapat free,terpaksa lah die temankan aku dop..


Lagi satu tiket aku dpat dari CSL,
itu arikan aku ade citer aku beli fon baru,
so die ade ksi 1 tiket free,
hummm nak tgk citer ape eak..??
Seb gaik tarikh luput bulan 10..
tgk Harry Potter best gak ni..
huhuhu..
Jimat..Jimat..

No comments: