kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, August 10, 2011

Aku doakan die sihat seperti biasa..

Pagi tadi cik Hubby menerima panggilan dari gengnye..die cakap ayah kepada salah satu gengnye x-cident...ape lagi terus cik hubby bergegas kerumah dia...
Dah cik Hubby balik aku soal siasat la cam ne leh jadi..
Alhamdulillah syukur,selamat...
Tapi yang mengejutkan aku bila orang yang langgar tu adalah orang
yang menghina cik Hubby aku,korang ingat tak ...
refer sini la senang...
Pucat lesi cik Hubby tengok dia..tapi berani plak nak salam-salam..
nak senyum...hummm
Siap leh bgtau lagi dia terima je ape yang akan berlaku pas ni...
Mane taknye walau xcedera teruk tapi korang boleh bayang tak...
pak cik tu naik moto n yang langgar dia tu naik storm...
berapa kali ganda besar tuh....
Cik Hubby dah geram je...
cik hubby tak mampu nak balas kejahatan yang dia buat dulu,
sampai hilang punca pencarian cik hubby...
tapi tengok la sendiri balasan yang orang tu dapat..
ni baru kat dunia...lum lagi kat akhirat...

No comments: