kawan baru la

come!!! follow me

Friday, August 12, 2011

Alah romantikanyer kamu berdua ni....

gmbar ehsan cik google


Mase nak naik ke ofis aku ternmpak la pakwe makwe ni..(aku harap tekaan aku betul sbb tgk gayanya cam tu la) dok lepak-lepak kat sebelah pasu bunga sambil berpegang-pegang tangan...

cik abang : nak pegang tangan cik adik boleh..??
cik adik: boleh..nah..knapa..??
cik abang: saje je nak pegang...humm lembutnya..
cik adik : lepaskan la...
cik abang: cik adik pakai losyen johnson baby eak...wanginya..
cik adik: a'ah...wangi ke..???hehehe cik adik suka la..

(*diolog hanya rekaan penulis semata-mata,tiada kaitan antara yang hidup dan yang mati)

kot ye pon... tu tempat umum..tempat orang lalu lalang,tak elok mata orang mamandang..
naik rimas kot..udah-udah la tu..dah ler time pose-pose ni..

2 comments:

aimaniman said...

pandainya dia meramal apa yg orang bualkan.. tp bleh teka kan.. tengah asyik dilamun cintun tuuuw..tp macam ada pengalaman je???

umie said...

aimaniman:main teka je cam dgr2 je kat telinga ni..=p