kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, August 24, 2011

korang ade mood raye tak ni..???

tinggal bape hari jew lagi kite bakal menyambut hari raya..
jelesnye bila tgk blogger-blogger kita dah siap sume persiapan raya..
baju baru,kasut baru,semua la baru..

aku satu pon lum terbeli..almaklumlah kene utamakan anak dulu...
ehhhh...cop bile masa aku ada anak plak ni..hehehe..
anak-anak aku si ocot dan si villa je la..

lum ada masa lagi nk g cari baju raya,dah la hari khamis ni baru dapat gaji,
ape da bos ni...tak paham jiwa raga aku betol la..aku nak raya ni bos..

karang last-last minute membeli sume xjadi..
adush...kelam kabut la jawab nya..

dah tak sempat nk menempah baju,so aku kene la beli baju yang dah siap..
korang tau tak tempat nk cari baju selain jln TAR..??
tapi mesti la cantik dan berbaloi..tak kuasa aku nk beli baju sampai 3 @ 4 ratus..
ade...ade...ade...kat mane tu..??

3 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Mak bersemangat utk sambut raya tahun ni tambahan lagi biala Mak terima kad raya dari Umie!!! waduhhhhhh terima kasih Umieeeee!! Mak sukaaa sangat kad raya yg Umie kirimkan tu.. terharu Mak.. tankiuuuuu.. Selamat Hari raya untuk Umie sekeluarga ya =)

umie said...

hehehe...dh sampai yer..selamat hari raya gak bt mak & family....

Jiejah Gorjes said...

shah alam? hihihi