kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, August 11, 2011

Makin lame makin ramai pulak orang kat cafe tu...

Haisyyy,ni yang aku tak gemar ni...
Same cam tahun-tahun yang lepas gak...Ni kan bulan pose...agak-agak la akak-akak adik-adik oittt..
tak segan ke p makan kat situ...dh la tmpat umum kot...kot ye pon datang bulan tak de ke rase malu ke segan ke
ngan orang sekeliling..lagi-lagi dengan kaum lain...buruk benor aku tengok perangai cam gitu...
apa kate akak-akak sekalian yang tak pose ni silalah bungkus ke tak pon bawak bekal dari rumah..kan manis begitu...
pas tu mkn la kat ofis..mesti ade tmpat mkn kan kat ofis...seingat aku dulu pon kalau xleh pose,aku bawak bekal...
pas tu g mkn kat lam bilik rehat lam surau takpon aku mkn kat lam ofis je...
kalau kantoi pon orang-orang yang keje kat situ je bukannya nak menunjuk kat semua orang
"yeay aku tak puasa hari ni.."...giler ke ape..??
Semua dah besar panjang,xkan nak d nasihatkan lagi...ye aku tau kite masok kubur lain-lain...xyah nak ambik tau...
tapi sebagai orang islam aku dah tegur korang...yang lain korang pandai-pandaila eak...

4 comments:

Aku Ibu Muda said...

hurm...seronok tak puasa..tu yg kena war2 kan :(

amiey lee said...

huhuhu setuju sgt part nih...sepatutnye kta sesama islam kna hormatkan bulan ramadhan... bukan sbb tak puasa leh mkn secara terang2ana..cukupla bawak bekal atau tapau

umie said...

Ibu : entah la dieorang ni...:(

umie said...

amiey : tau xpe..cam sy kan..kan..kan..:p