kawan baru la

come!!! follow me

Friday, August 12, 2011

Staff kat sini semua respect aku....

Dalam bulan ramadhan ni staff kat sini terpaksa respect aku...
Sebenarnya aku tak kisah pon..ye la cam tak biasa je...
aku bukan terliur pon,mcm budak-budak plak...lum tergoda lagi keimanan aku ni
dengan bau-bau yang menyelerakan kat ofis ni...
Ade bau nestummm(hummm),bau kopi (nyummy),bau karipap..(nyummy..nyummy)..
tu sume COBAAN...aku tak leh nak marah dieorang..xkan sebab aku berpuasa dieorang tak leh nak makan..
kesian la plak..untuk makluman yg tak tahu..aku sorang je melayu kat ofis tu...yg lain sume cina...
tapi manager aku marah kat staff die...ambik kau die hantar email untuk semua anak buah die supaya
respect kat orang yang puasa..nk makan g pantry...siap mintak maaf lagi sebb die minum air...
hahaha kesian plak aku tengok dieorang ni...
Budak sebelah ni lagi la...
hari ni tanya...u tak lapar ke..??
esok tanya...muka u pucat sikit..u ok ke..??
lusa...bibir u kering la..kena minum air bnyak-bnyak..(tak tergoda ok...)
tulat ...eh u boleh tahan meh hmpir 14 jam tak makan..??
hari ni..u tak de sakit kepala ke..letih tak puasa...
jenuh nak menjawabnya satu-satu...
last-last aku jawab...dah biasa la amoiiii

No comments: