kawan baru la

come!!! follow me

Monday, October 31, 2011

Balik Kampung..oooo Balik Kampung



wah,sedar tak sedar kite dah nak pon sambut raya haji minggu depan...
syoknye..nak balik kampung...dah 6 bulan aku tak menjejakkan kaki ku kat
kampung halaman...
windu rasenye nak panjat pokok jambu belakang rumah,
windu nak lompat-lompat atas katil ..
windu ngan si mata hitam,bear2 yang besar gedabak kat dalam bilik...
sebenarnya windu nak belasah adik-adik yang nakal kat rumah tu..
mau je cubit-cubit pipi yang chubby dan geletek perot yang buncit
biar meleleh leleh air mata dan air hingusan...
wah sungguh kejam kakakmu ini...
arggghh..tak kira janji kakakmu ini yang menyayangi korang dan korang pon
terpaksa sayang gak kat kakakmu..hahaha..(gelak jahat)
tapi...??
ape yang tapi lagi...balik je la...

masalahnye aku kena tunggu berita dari sane..??kalau hujan tanpa henti minggu ni..
terpaksalah aku batalkan niat nak balik kampung...huaaa..oh tidakkk..

Ya Allah Ya Tuhanku..
kau cantikkanlah cuaca pada minggu ni..
benarkanlah hambamu ini menjejakkan kaki di kampung halaman..
ingin menyambut hari bhgia bersama keluarga yang tersayang..
Amin...

lembu-lembu sihat..??makan cukup tak..??get ready ya...

2 comments:

nORDiyana said...

nanti kalau dpt blik sne krim kan salam kt lembu comel tuhh , haha :)

Munnafendy said...

slmt hari raya aidiladha ye =)