kawan baru la

come!!! follow me

Friday, October 7, 2011

bercuti di genting...

Seronok rasenye dapat bawak family g jenjalan...
Kalau dulu si abah dan si mama yang selalu bawa kiteorang
g jalan...sekarang turn kiteorang plak..
so aku nak bawak dieorang g genting la...
nak ambik yang indoor tak banyak permainan...
baik ambik outdoor...

walaupon pada mulanya kabus tebal kiteorang xkesah pon...
main la mane yang bukak...yang kanak-kanak banyak la...
tak kesah la janji kanak-kanak ribena ni happy...
dh masok kol 11 pg,cuaca pon dh cantik...
ape lagi semua permainan nak naik..
ngan mama dan abah sekali aku angkut suh main..hahaha

petang tu hujan dah start turun..
dah xdapat nak main...ambik gambar pon jadi lah...
tapi kalau diikutkan dah bnyak kiteorang main...
kira berbaloi lah....
aku harap abah..mama and adik-adik yang kusayang gembira..(",)

























1 comment:

aimie amalina said...

waaaaa
bawu sekali ke sana
huuuu
gi ngn family best kan...