kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, October 11, 2011

Bestnya bila ade yang memuji..



Sebenarnya dah ramai dah yang tegur..
Bukan nak bongkak tapi share la kan...
tp sapa yang terasa aku poyo sila lah baca gak,aku paksa gak..kuikuikui
member-member yang rapat banyak yang tegur...
dieorang mesti cakap..

"weh umie korang ni kelakar la...asyik gelak aje..happy je memanjang.."
"romantik plak aku nengok..jeles aku"
"tapi xde la gedik-gedik..xde la manja-manja sangat..."
"lau cam tu menyampah plak aku tgk.."
"dua-dua nampak rock..cakap cam geng je,sporting giler.."

yang ni lagi buat aku senyum memanjang..
semalam g majlis nikah kawan aku ni...
aku n cik hubby dok la depan si pengantin laki...
xperasan plak die tgh usha kiteorang...skali bini dia(kawan aku) cakap..
"umie,laki aku cakap korang ni kelakar la...kusyuk dok tgk korang"
"dieorang mmg kelakar pon..dh la sporting"
(aku pon xtau bile aku wat lawak..konfius aku sekejap..)
ape-ape je la jnji korang tak kacau kiteorang..hehehe
aku jadikan tu sume doa kengkawan...
moga aku and cik hubby dapat berkekalan sampai akhir hayat...


*ramai gak yang cakap kiteorang lom kawin..cam tgh couple aje..
yang ni aku xtau knape..??hummm..mungkin kiteorang lum ade extra handbeg kat kiri dan kanan kot...

2 comments:

Kathy Tuah said...

wah, mesti happening je awk dgn hubby awk kan? best2..

umie said...

kathy : hehe harap berpanjangan la..