kawan baru la

come!!! follow me

Friday, October 14, 2011

Jangan main bunuh je...




Semalam dok layan CSI kat 8tv..
meniarap depan tv sambil makan mamee..
kusyuk,sbb nak tolong gak polis selesaikan masalah dieorang..
macam-macam aggapan aku teka..ehh orang ni la yg bunuh..
ehh bukan-bukan..yang ni...confirm
giler la kesudahan dia..ni la kesudahannya bila manusia tak berPK secara waras..
disebabkan salah faham,orang yang tak bersalah menerima padah..
kejam sungguh.
dipendekkan cerita cam ni..
si A mati...dan pembunuhnya si B...
bila si Polis tanye kenapa,si B jawab sebab perangai si A xelok..
hantar video xelok kat anak dia..si B ni belasah smpai si A mati..
disebabkan xnk orng jumpe si B siap potong-potong lagi badan si A..
perghhh menyeramkan tol la...
rupe-rupenye bila polis cakap anak dia sendiri yg hantar video tu kat
diri sendiri menggunakan nama si A...haaaa..tersandar kau..
baru nak berPK...ank kau sendiri yang salah..geram je nk p bgtau..
g la bunuh ank kau lak..potong2 skali...
nauzubillah..mintak simpang la kes cam ni terjadi kat negara kita...

2 comments:

Liyana said...

csi ni kdg2 bg peluang kt pembunuh dpt taktik2 baru, tp seronok gak tgk dorg nye teknologi canggih kemain,cer polis kite? huhu

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

CSI memang peberettttt siri mak dara hehe