kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, October 27, 2011

kebulur sangat ke aku ni...

Dalam masa 6 jam aku leh melantak bnyak ni..

aku ni sedar ke tak ye...

tapi bukan salah aku...

aku dah tolak tapi m.cik tu degil..

suh gak aku makan...

rejeki jangan ditolak..

sapu je la...

jage hati mak cik zah..hehehe




mula-mula aku sampai mak cik zah dh suh aku mkn bakso...

first round..





dok sejam...

nati die buatkan rojak buah

second round..



dh nk balik die suh aku makan nasi lemak...

third round...




yang ni die suh aku tapau makan kat umah...

round terakhir...

pas tu tersadai...

kekenyangan...


hari ni tak nak dah g sane..kang aku kene makan lagi..tak larat...

sapa mak cik zah ni..

kenapa die suka kasi aku makan..??

nati aku citer kendian OK.!!!!


* gambar sume ni aku ambik kat google aje...xde mase nk snap...khusyuk dok makan..hahahaha












No comments: