kawan baru la

come!!! follow me

Friday, October 14, 2011



Petang semalam merempit g cari buku kat popular.
hasilnya dapat la 3 buah buku..
Mase zaman remaja suka gak membaca buku..
tapi sume novel...nak bace buku agama..aduh bnyak je alasannya..
setakat bace 2 3 page..pas tu tido...
tapi bila dah kawin..buku agama and motivasi yang bnyak aku cari..heheh
ada masa terluang buku cam ni la aku cari..
walaupon benda tu kita dah tau..tapi sebenarnya best..
tambahkan ilmu didada..

Antara buku yang aku beli..

1) "ANDA BERTANYA USTAZ AZHAR IDRUS MENJAWAB"
-mula-mula aku belek buku ni..
aku dah cakap best...xjemu nk bace sbb ape korang tau..
sebab dia buat sesi tnya dah jawab..
macam-macam isu ada..kebanyakkannya isu semasa la...



2)"Koleksi 100 Solat-solat Sunat"
-dah lame sebenarnya aku nk cari buku ni..
tp xjumpa-jumpa..
kalau ada pon xberapa nk lengkap lagi...
kecik je buku ni,dh la wrne purple..hehehe
baru la ada minat sikit nk membacnya..
korang nk mencari solat sunat ape..??
solat sunat istikharah..??solat sunat hari raya..??
sume ada..




3)"Senyumlah:Hidup ini Indah"
-hehehe ada gak novel yang aku cari..
novel ni ringan..ala novel motivasi tok remaja..
hummm aku ni remaja lg ke..??
remaja..cuma dah berkahwin.kakaka
-novel ni sebenarnya terpengaruh ngan cik epal la ni..
jangan marah ye cik epal..
tp OK gak..dpt rest otak sikit..






*dah abis yang ni baru dapat serbu yang lain OK..




No comments: