kawan baru la

come!!! follow me

Thursday, October 6, 2011

Selamat pengantin baru..

Minggu lepas dah pergi 2 majlis kawin member.
Alhamdulillah syukur..semua berjalan lancar..




~ Adam & Diana (kot)


~Dini & wife ~




Hari sabtu ni ada satu lagi majlis kat cheras..
member satu office ni..yuni..
Selamat Pengantin Baru yuni..
semoga berbahgia sampai akhir hayat....


* alam perkahwinan ni banyak asam garamnya..
ada yang manis..ada yang masam dan ada yang pahit..
semoga kita ambik benda tu untuk peringatan dan pembelajaran kita...
bak kata cik hubby...
dulu selama 3 tahun lebih tu kita berkawan bukan bercinta..
aku pernah gak tnye kenapa...
cik hubby cakap kita walau kite gaduh,benda tu tak dijadikan ikhtibar..nati buat lagi...pas tu leh lari bila2 masa je...

tp bila dah kawin baru kita bercinta..
barulah kita betul2 kenal hati budi masing-masing...kalau gaduh2 pon mesti kita dh tak buat lagi... ambik benda tu sebagai pengajaran...


sapa tak sayang laki oiii..baru lah kita rasa nikmat bercinta..hehehe
betul x..??betul x..??

Nota hari ni :
* buat la keputusan yang betul jangan pentingkan diri sendiri

2 comments:

SURIA AMANDA said...

salam kenal dan kunjungan kembali..

aimie amalina said...

weee
slmt pengantin baru!