kawan baru la

come!!! follow me

Monday, November 14, 2011

pagi-pagi dah kena makan asap moto..




pagi tadi on the way nak g kerja
kiteorang brenti jap nak pam tayar motor
pas tu tetiba ade la sorang brother ni ngan bini die kot..cina..
kira nak pas tayar gak kot..
but masalahnye..si brother ni tak mati kan moto die..
dah la ade kat depan mata..
so ape lagi cik hubby dah bgtau elok-elok..
siap panggil taiko...
taiko,u punya ekzos hala kat muka i..asap lor...
boleh plak brother ni wat bodoh je...
tak berganjak...
bgtau 2 kali gak la..tp still bt xtau...pekak ke pe ni...

hangin 1 badan cik hubby..pagi2 dah kena makan asap...
time tu kenakan balik...hahaha
bile sesi bertukar...
brother plak yg isi angin tayar...
pe lagi cik hubby tolak moto br dok depan muka brother tu balik..
start moto depan2..
ouishhh pandai plak nk melenting cakap orang bodoh...
tadi die buat sama kite xde ingat ka..??

tu la lain kali bile orang cakap elok2 tu bt je la..
ni tak, nak gak suh orang naik hangin...
so terima la...kasi ingat sikit..
biar kepala otak die jalan sikit..
orang skrang dah xmakan saman bile cakap baik2..
br jadi pengajaran...
bukan xnak sopan..dah terlampau sopan..



No comments: