kawan baru la

come!!! follow me

Tuesday, December 6, 2011

Aku kene tinggal

Sian aku..bulan ni terpaksa la jadi independent...
kene dok sowang-sowang kat umah...
kene g keje sendiri plak tu...
dah xde orang yang nak tolong hantarkan dan jemput...
Eh mane plak cik Hubby ni pogi..??
sanggup die tinggalkan bini die kat umah ni...
dah la bukan untuk sehari dua tapi untuk bulan ni...
huwaaaa
seb baik la seminggu sekali dua akan balik...
pasrah..
kerja punya pasal...
walaupon xde jauh sangat pon hanya kat rawang.
tapi kesian tgk dok ulang alik dari rawang ke ampang..
baik die concentrate je kat sana..
bertahan...
bukan lame pon..
untuk bulan ni je...
ceh sedapkan hati la ni..
tapi yang bestnya aku xyah masak..yeay..
xkuasa nk masak untuk aku sorang je..
cik hubby sowry ye..malas cket..

cik hubby,cepat-cepat balik ok...
dah bosan dok rumah sorang2 ni..
ocot ngan villa pon dah windu bangat nihh..(",)

1 comment:

Cik Bhulat said...

kesiannya..ati2 ye duduk sorang2