kawan baru la

come!!! follow me

Wednesday, December 7, 2011

Mereka jam loceng aku

aku cilok dari cik google ni..tq

mereka ni anak-anak kucing aku ler..
tak kira hari minggu ke,hari kerja ke..
dieorang la yang slalu kejutkan aku..
biasa lau hari bekerja aku suka tidor lam bilik..
so,dioerang akan ada kat luar..
mase aku tido dieorang xpenah nak kacau..
tapi..bila dah kol 6.30 pagi..
mula la dok ngiau2 depan pintu bilik..
kadang2 aku bt derk je..
tapi dierang ni cerdik
selagi die boleh tolak pintu tu...
die akan tolak..sampai la boleh..
dah boleh masok bilik..
terpaksa la aku bngun...mesti kene kacaunye...
dok jerit gak tepi telinga aku ni,
dok gesel2 gak badan die kat muka aku...
memang dh xleh nk lena...
tapi bila hari minggu aku tidor kat bawah ngan dieorang..
same gak cam hari biasa kol 6.30 mesti dh memekak..
tapi ni lain cara plak..
die dok berlari-lari ke depan ke belakang..
kadang-kadang aku pon jadi mangsa kene pijak..
adush..nk bngun lmbat cket pon xleh..
tapi aku saje pekak kan telinga...
bila dieorang dh letih msti sume sambung tido kat sebelah..
baguskan kucing-kucing aku nih...

1 comment:

Cik Bhulat said...

sama mcm kucing hani dulu..pagi2 dah kejut bangun..dtg cium pipi hani..hidung kucing kan basah..so, terjaga la.. =] xpyh pakai jam loceng ..hihihi