kawan baru la

come!!! follow me

Friday, February 3, 2012

Aku jiran yang baek..

Tajuk puji diri sendiri,ye dop..
malam kang aku n jiran2 sebelah umah yang lain
nak g kedah..belah sik..
nak g hantar rombongan pengantin ke umah laki..
mula2 xmau gak g..ye la sbb ari ahad saing aku kawen..
tapi bila dah p.cik Tahir (jiran aku tu la) dok ajak aku 2 3 x..kesian plak…
xmau la nk hampakan dia..lagipon transport, dia dh sponsor..
xde la nk kuar dt banyak-banyak…

pes time aku nk jejakkan kaki aku kat kedah ni…
nk kata xde sdara..aku rase ada la kakak spupu aku dok situ.
Tp lom terniat lagi nk g sana….
Walaupon aku g ni bukan sebab nk makan angin..
Tapi OK la tue..janji sampai kedah…
Tak sabarnya nk balik keje..terasa nk hmbik half day je…
Tapi ambik halfday pon bukan leh g terus..
Xde motif nk halfday..huhuhu

Dah la tu…check..check…check it out..
Ok bai~~

No comments: