kawan baru la

come!!! follow me

Monday, June 11, 2012

beranak lagi - boleh ke tak eak..??


cik google..ambik gambar ni eak..meacih..

Ocot dah dapat anak baru..
kali kedua ocot beranak..
barulah pandai jage anak sikit..
semua dapat melihat dunia yang indah ni..
hari ni dah genap sebulan..
kali kedua aku dapt tengok live ocot beranak..
kalau dulu dapat tengok sekor je..yang ni dpat tengok 2ekor..
fuyoo,ngeri..aku ingat bile dah kuar..terus menjerit cam orang..
ni tak, bile dah kuar,anak kucing tu senyap jew..
dah la lendir darah penuh kat badan tu..
menggelabah aku..terus pi cari lidi..
tanya cik husben" lidi mana lidi.."
"nak buat ape plak ngan lidinya..??"
"nak kuis anak kucing ni..nape tak gerak.??
dah mati ke..??mati dalam perut lagi agaknya..ciannya"
"ape kejadah awk ni..memang cam tu la..nati ibu die jilat la lendir tu..
baru la anak tu bergerak.."
"oo,cam tu eak...asal ari tu xde cam ni pon.."
"ade la..same jew.."
"ade ker..hehehe"
after 5 minit baru la anak kucing tu gerak..


aku ingat nak g tutup peranakan die tu..
aku takut aku tak mampu nak jaga banyk-banyak...
kang terabai plak...tak nak la cam tu...
bek tak yah jage..
sekrang dah ade 5 ekor...cukup la tu..
tapi xpe ke..??xharam ke eak..??
ke menyusahkan kucing tu..??
ke mahal..??
cam ne ni..??
Any suggestion..??

No comments: